Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).

ÍndiceMundo Mod RE4BuscarRegistrarseConectarse

Comparte | 

Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
AutorMensaje
XodaRapX

Miembro desde : 01/02/2016

Rep : 12
Windows 8.1 Chrome

MensajeTema: Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).   Dom Abr 09, 2017 12:40 pm

All right, i give up spanish, all english in this one.
Rebecca Chambers Cheerleader IN MAIN GAME - to Leon Mafia, with animations and voices.

Working deecap c:

Demonstration video (PT-BR)(if u let a like, i appreciate):

Download link::https://www.4shared.com/rar/LGWLggOEei/Rebecca_Cheerleader.html

Any bugs, advice me.
Ver perfil de usuario
psicopata7

Miembro desde : 29/01/2016

Rep : 1
Windows 7 Chrome

MensajeTema: Re: Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).   Lun Abr 10, 2017 12:09 pm

Thanks for this amazing mod, i was waiting for this long time ago, thank you you´re awesome Very Happy
Ver perfil de usuario
XodaRapX

Windows 8.1 Chrome

MensajeTema: Re: Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).   Lun Abr 10, 2017 9:49 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] No problem, bro Smile you are welcome. Very Happy Thanks
Ver perfil de usuario
Lyno jr

Miembro desde : 02/07/2017

Rep : 0
Windows 10 Chrome

MensajeTema: Re: Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).   Lun Jul 03, 2017 10:26 pm

Ei mano, eu não to conseguindo colocar o mod tem como vc me dar uma ajudinha ?
Ver perfil de usuario
XodaRapX

Windows 8.1 Chrome

MensajeTema: Re: Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).   Mar Jul 04, 2017 3:43 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] claro que eu posso, você ja instalou algum mod antes? Se sim, no que exatamente esta tento problemas?
Ver perfil de usuario
Lyno jr

Miembro desde : 02/07/2017

Windows 10 Chrome

MensajeTema: Re: Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).   Sáb Jul 08, 2017 12:17 am

Sim mano, eu já instalei mods no meu re4 mas tipo eu não to conseguindo colocar o mod da rebecca de jeito nenhum. já tentei muitas vezes mas nunca da certo :c
quando eu extrai o rar foi de boa coloquei tudo na pasta do 'resident evil 4' mas quando eu fui iniciar o jogo o mod não pegou de jeito nenhum
Ver perfil de usuario
abayo

Miembro desde : 26/09/2013

Windows 7 Opera

MensajeTema: Re: Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).   Sáb Jul 08, 2017 1:07 pm

Hola Lyno jr este mod solo funciona en Leon MAFIA (special 2) no en leon normal.
Ver perfil de usuario
XodaRapX

Windows 8.1 Chrome

MensajeTema: Re: Rebecca Chamber Cheerleader (re0remake) IN MAIN GAME - leon mafia (songs and animations).   Miér Jul 12, 2017 10:02 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Exatamente, ela foi colocada na roupa "especial 2" do leon, só funciona se tu iniciar o jogo com o leon mafia.
Ver perfil de usuario

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 1 de 1.